24 juli 2009

Fredag

Igårfyller min mamma 45 år. När jag kom hem från Lena väckte jag henne och gav henne en stor fet kram. Grattis moder jord, du är bäst i världen.

Idag umgicks jag med Linnea ett tag på stan. Hon handlade klänning och kjol, medans jag gick och dregglade över alla rea-kläder som finns just nu. På måndag, då jävlar. Vi hann också sitta på Roasters med Amanda Boman och hennes vän Clara. När Linnea åkte hem hjälpte jag Oskar att städa lite som sagt, sedan åkte jag och Lena på roasters igen. Två koppar thé och någon timma senare bestämde vi oss för att åka till Lena och titta på film. The number 23, den var ganska bra måste jag säga. Jim Carey (?) var bättre än jag trodde i den filmen. Verkligen! Somnade gjorde vi vid 02.00 och vaknade av Lenas klocka 08.30. Då skulle hon hämta sin syster på flyget. Hejdå Lena, hej mamma. Idag blir det tårta och film. Vill på pdol men det lär ju inte hända med 8 kronor.

Inga kommentarer: