12 mars 2009

Torsdag

Hemkommen från skolan. Hade teori på danslektionen. Vi jobbade med moderna dansprofiler. Tiden gick sjukt snabbt så jag kände inte av att jag varit hemifrån då jag klev in genom dörren igen.

Jag kan förövrigt berätta vad som hände mig igår. Jag har, från och med igår, blivit utsatt för 7 års olycka. Min spegel stod lutad mot en garderob i hallen och jag gick förbi in på toaletten. Då bestämde sig garderobsdörren för att öppna upp lite (den är överfylld så den gör så ibland) vilket gav spegeln en liten putt. Det small till något så fruktansvärt och jag ropade ett ljust "wilhjlj". När jag kollade ut låg spegeln mot en hylla som självklart är upphängd mittemot där spegeln stod. Det var ett hål i hela spegeln och splitter på hela golvet. Jag blev ledsen, började nästan gråta. 400 kronor för en vacker spegel, som nu är i spillror.

Jag tar förövrigt helg nu

Inga kommentarer: