15 mars 2009

Söndag

Helgen har varit fruktansvärt skön men inte så väldigt händelserik. Bortsett från att jag umgåtts med vänner och pojkvän. I fredags åkte jag och Lena på stan för att smygkolla på present till andra Lena. Samtidigt försökte jag smyglyssna på vad den Lena jag faktiskt var på stan med ville ha. Jo, de fyller 18 år dagarna efter varandra. Beautiful. Jag fick ingen idé om present till någon av dem heller, vilket var det värsta. Till slut gav vi då upp och åkte till Måttsund. Där pratade vi, pratade vi och åter pratade. Jo, vi lyssnade på gammal god musik också. Härliga tider med Blue - You make me wanna. Har jag nämnt att jag och Lena (J) satt (för säkert 5-6 år sedan. Jag lovar) satt uppe en hel natt med rix fm för att få höra den en gång?

Lördagen blev en filmdag. Jag och Oskar såg först Melodifestivalen (hahaha) och sedan Låt den rätte komma in. En film som dög, men eftersom jag är väldigt kräsen vad gäller filmer inte kan säga att den var jättebra.

För tillfället pluggar jag. Ja, alltså inte precis nu för nu är jag här men annars. Lyssnar på lite härlig Anna Ternheim och annat samtidigt. Vad vore plugg utan musik? Juste, tänk på den. Godnatt

Inga kommentarer: