30 mars 2009

Måndag

Har varit utan internet i två dagar p.ga. att jag varit hos Oskar som inte har hunnit beställa hem något ännu.

I lördagskväll var det earth hour för er som inte missat. Slår vad om att jag är den enda som vet, eftersom det inte var så omtalat. Eller? Jag var hur som helst hemma hos Ellen tillsammans med henne, Jenny, Elin, Maja och Julia. Vi drack blåbär & lingenthé, åt popcorn och rökte vattenpipa. En gammal goding måste jag säga, mycket trevlig kväll.

Idag klarade Lenis teoriprovet och jag är väldigt stolt över henne så jag publicerar det i mitt inlägg. Det är inte alla som får sitt namn med i bloggen så hon bör vara nöjd. Snart kanske vi kan åka under tak, på fyra hjul istället för att sitta på en moped och vara tysta medans vi åker? Vilken idé.

Fler bilder från fredags läggs upp på pixbox, typ?

1 kommentar:

L sa...

Hela varvsleden var ju släkt! :)