23 mars 2009

Måndag

Det är måndagförmiddag och jag är seriöst hur risig som helst. Ett vitkigt (!) sminktillbehör saknas i min sminkväska så jag får gå osminkad, därav väldigt risig. Ni som känner mig väl vet också att detta är väldigt ovanligt så om ni ser mig på stan, titta extra noga, ni kommer troligtvis aldrig mer få se mig osminkad. Mitt hår ör också en ensa stor virrighet idag. Allt är hemskt. Måste klippa mig och köpa nytt smink. Studiebidrag, var är du?

Har utvecklingssamtal halv tolv vilket innebär att jag måste till skolan en timma tidigare än vanligt. Mamma kunde inte följa så det blir bara jag och Helena som ska sitta och veckla ut alla lärares tankar om mig. Det roliga är att jag bara har Helena själv och idrottsläraren (har svårt för att minnas hennes namn) så det lär inte ta lång tid.

Nu ska jag äta frukt och klä på mig, Möjligtvis undvika spegeln också.

Inga kommentarer: