18 mars 2009

Onsdag

Jag har ätit typ 4 mackor i väntan på vanliga middagen (lax) och är fortfarande lika hungrig. Jag börjar undra om jag antingen är bottenlös eller möjligtvis har en binnike(?)mask i magen. Om det andra altlernativet är värt att ens fundera på hoppar jag nog ut genom fönstret och försöker frysa ihjäl i snön. Hellre det än att bli uppäten innifrån. Jag tar en apelsin och ser om det hjälper.

Jag har gått 4 km på idrotten idag. En promenad som var utöver den vanligt. Myck is och vattenpölar lite varstans. Nu ska jag tagga med ett Grey's avsnitt, mat och vila för att sedan träna i 3 (!) timmar. Nästa vecka kommer Olivia hem från Indien också, då blir det till att träna ännu mer med henne. Feting kul, förutom att hon kommer vara very dark och jag very white.

Apelsin var det ja.

Inga kommentarer: