20 november 2008

Score, jag är utmanad

Jag blev utmanad av Caroline Larsson Ström

10 ÅR SEDAN:
Gick jag 1an på Måttsundsskolan. Var överviktig och vithårig. Min bästa kompis var Annika och vi lekte med Barbies varje dag. Typ.

5 ÅR SEDAN:
Var jag 12 år och gick på Måttsundsskolan, klass 6. Jag tyckte att jag var coolast på skolan eftersom jag var äldst och bäst. Jag umgicks med Lena J varje dag och hade precis slutat rida ponnyhästar hos Benita.

1 ÅR SEDAN:
Gick jag entreprenörsgymnasiet, klass 1. Jag hade ganska nyligt fått en väldigt fin, ny klass och var väldigt tacksam över att slippa äckelBergskolan. Det otrevliga med detta var att vi såklart hade lokaler på våning 7 i Hackspetten, vilket inte var någon höjdare.

IGÅR:
Hade jag fruktansvärt ont i magen men kämpade mig till både skolan och träningarna. Jag var också och fikade med ett helt gäng vänner. Jag funderade på att plugga eftersom ångesten var hög men ack och ve. Jag åt en paj istället.

5 SAKER JAG SKULLE GÖRA MED TIO MILJONER KRONOR:
1. Köpa vad jag ville, när jag ville
2. Resa jorden runt
3. Flytta till något fett hus långt bort
4. Byta ut min garderob till någon väldigt mycket större med väldigt mycket kläder i.

5 FAVORITFILMER:
1. The notebook
2. Cinderella man?
3. Mamma Mia
4. Go and die, jag har ingen aning
5. Skjut någonting.

5 FAVORIT-TVPROGRAM:
1. Gossip girl
2. One tree hill
3. Sex and the city
4.Grey's anatomy
5. Ensam mamma söker

5 FAVORITSAKER:
1. Mobil
2. Leggins
3. Kalendern?
4. Tv
5. Dator

5 PERSONER JAG UTMANAR:
1. Linnea Stenqvist
2. Henny Hägglund
3. Caroline Posti
4. Julia Månsson
5. Emelie Morin

Inga kommentarer: