10 november 2008

Fyrahundratusen minnen

Nu har jag gjort det. Lämnat tillbaks datorn alltså. Det var jättejobbigt och jag ville inte. Anders K drog som vanligt kommentaren " Du får ju fortfarandrakomma tillbaks. " Man tackar. Med tanke på att ligga efter en halv bok i Matte B, en halv termin i Svenska B, engelska B, samhälls B, företagsekonomi B, småföretagande, UF osv kanske det inte är den bästa idén. Nej, istället får jag försöka tänka på att jag får ett extra år i skolan. Stay positive Amanda.

Jag har dessutom räknat ut att jag har 8 träningar denna vecka. Förstår ni situationen? Jag kommer vara en dam som ej kommer kunna gå på söndagkväll. Mumsigt. Allting startar idag, klockan 18.30.

Egentligen borde jag plugga matte. Ligger bara si sådär 50 sidor efter. Men jag tror jag gör någonting annat istället.

1 kommentar:

Anonym sa...

Alltså jag är väldigtm kt efter märker jag, men vad går du nu då?

//Jokki

jokkihanna.blogg.se (vet inte riktigt hur man gör här på bin blogg)