9 november 2008

And now we're back om square one

Sammanfattning över helgen:

Fredag; Jag träffade mina favoritLenor för att ta en fika. Efter ganska många om och men beslutade vi oss för att åka till stället nr 1, Måttsund. You heard it. Där åt vi tacos, fikade, åt godis och sånt man gör där.

Lördag; Vaknade typ 13.00 med en chock. Att jag sover så länge är en ovanlighet. Åkte sedan hem från you-know-who och började göra mig i ordning. Linnea anlände kring halv åtta då vi pankibestämde att ta bussen till stan. Det blev en tre-timmars max och sedan punkhuset. Tur att vi hittade dit och sånt (y). Trevligt efter massa strul och beslutsångest. Kvällen slutade med att jag fick skjuts hem nykter (måste påpekas). Åkte sedan på roadtrip med Oskar the man. Till Boden, utan anledning. Vad miljöförstöring.

Just i detta nu har jag ganska nyligt rensat min kära dator som ska tillbaks till sitt....rättahem, Entreprenörsgymnasiet. Det känna fruktansvärt sorgligt. Inte nu just för datorns skull men för en hel del andra orsaker. Blöä. Jag är down under.

Nu ska jag kika lite 90210 för Lenas skull och sedan ska jag kanske trasha datorn lite innan jag lämnar in den. Vad sägs? (a)

1 kommentar:

Johanna sa...

Eller så byter du bara tillbaka? Då är datorn din igen ;>