3 november 2008

Jingle bells jingle bells fuck the wi-hi-nter.

Mina vänner, det har snöat i Luleå under helgen. Jag misstänker att många av er vilda bloggläsare vet om det eftersom jag har cirka 3 stycken, varav 3 bor i Luleå stad. I love you all my fans.

Idag är jag fruktansvärt trött. Har försökt få tag på Elin eller någon annan som kunde informera mig ifall det var träning eller inte men nej, alla tokdissade. Dock var det första dagen tillbaks efter lovet och jag började 08.15 så jag kanske behöver lite sömn. Oskar pratade om att hyra film men jag vet inte hur länge jag kommer vara vaken. HE-HE.


Nu ska jag tjilla med en frukt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

kylan är inte mysig!

Anonym sa...

jag missade att det snöade, för jag var hos andreas, fast där snöade det oxå lite grann, fast då sov vi =/