18 november 2008

Give me a drink

Jag blir fett avundsjuk på de som bor i Stockholm. Jag vill också bo där. Tänk er att bo där. Fan vad nice. Jag är en drömmare som har små mål. Att flytta till Stockholm och undvika att bli en tjock, sur tant. Jag kanske lyckas med mitt liv i alla fall?

Jag väntar annars på Oskar som ska komma förbi och plocka upp mig hos honom. Då ska vi tydligen till Bälinge och hämta något. Sedan hit igen. Då blir det duscha för fulla muggar. Sedan sova. Det blev ingen matte idag heller. Varför hinner jag aldrig för? Imorgon kommer det inte heller bli. Inte efter skolan i varje fall. Då kommer fikastunden med Linnea och Julia + träning ta upp hela min eftermiddag. Tur att jag har mattelektion på skolan i alla fall. Varför lät jag som en nörd där?

Nu, vila eller liknande.

Inga kommentarer: