6 oktober 2008

We don't want you around

Jag och en höstmysig Lena sitter på Roasters 10.30
- "Jag har klassfoto i morgon" Hostar Lena upp. " När har du ditt?"
Paniken slår mig. Det var idag. 6/10. Kanske hinner jag. 10.45 var det nog.
- "Eh..IDAG! Jag måste kolla vilken tid, nu!"
Jag slänger mig ner i min väska och börjar gräva efter min kalender. Fount it och slår upp rätt vecka. Måndag 6 Oktober. Klassfoto es1B, 10.15.

- "Helvete också. Nu blev jag typ ledsen.."
Lena försöker stötta mig och säger - "Det kommer fler år Amanda. Dessutom har du ju mjukisbyxor!" (haha)


Jag missade alltså mitt eget klassfoto i min nya klass som jag förövrigt inte riktigt går i ännu eftersom jag bara har få lektioner varje vecka. Good work Amanda, du är verkligen en stjärna.

Nu ska jag se på Gossipgirl (jag menar, plugga..) och sedan baletta.

2 kommentarer:

L sa...

hihi :D

Anonym sa...

ånej! jag som hade sett fram emot att få dra upp skolkatalogen när jag får lust att titta på något läckert :(