5 oktober 2008

Ohlala, you swing it

Mina planer för veckan ser inte särskillt annorlunda ut än vad de brukar göra måste jag säga. Skola, ha tjockhål med Lena, träna och (faktiskt) plugga. Jag har, kanske, ett psykologiprov på fredag som jag måste spika för att visa att jag, trots min sena ankomst till gruppen, har vad som krävs för detta. HE, jag har spårat ur för längesen.

Mamma står just för tillfället och lagar kött och potatisklyftor som vi ska smaska på till reprisen av Grey's anatomy om en halvtimma. Det är det jag gillar med att vara hemma med mamma. Lugnet och de roliga stunderna. Hon är verkligen en rolig person, ni vet inte vad ni missar. Min mamma i mitt hjärta. Och jag blev just lite kärleksfull. Typ. Kind off.

Nu, ska jag tanka OTH och GG för att än en gång titta på det.

Inga kommentarer: