26 oktober 2008

It feels impossible to make you or you or you happy

Att lyssna på musik riktigt högt är typ lixom det bästa jag vet.

Ikväll, tror jag, det blir att hyra en film och rulla in mig (och kanske Oskar) i ett täcke. Vad för film det blir är att annat mysterium. Bara det blir någon bra är jag nöjd.

Morgondagen är planerad. hallelujah moment. Jag ska inte sitta inne och hoppas att aktiviteterna kommer till mig på detta lov, jag ska hitta aktiviteterna själv. Jag ska börja dagen med att äta en specialgjord pannkaka som mor min ska laga till. Den har äppelinnehåll. Wierd, I know. Sedan bär det av till stan med Lena. Tråkigt bara att jag inte har en krona kvar. Jag längtar till fredag (31a, studiebidrag). Efter det har jag balett som jag ska genomlida med en skrattande Lena sittande på sidan. Till sist ska vi kanske och kika/leka med Amidala (min brorsdotter (katt)) bara för att Lena blev lite små inlove.


Nu ska jag gå och smylta pengar till TOPZ av moder jord. Hejpa

Inga kommentarer: