17 oktober 2008

I sat down and asked myself a question

Lena ska ringa mig från Arlanda för att hon saknar mig. Det känns bra, för jag sknar henne också. Hörde du det Lena? Mwöhö (:

Jag fick tillbaks mitt psykologiprov idag. Det resulterade i exakt VG+/MVG- (så skrev Gunnel) så jag är nöjd kamel och kan unna mig lite candy ikväll eller i morgon. Eller båda dagarna. Dock började vi med ett nytt område, de olika perspektiven. Ett grupparbete som ska redovisas v. 45. Såklart fick jag tillsammans med min grupp Det biologiska perspektivet, vilket handlade om hjärnan och nervsystemet och hur det påverkar våra känslor. FUN Amanda, du var så jävla bra i Biologi.

I helgen ska jag meddela att jag har lite småplaner som inte har med Lenorna att göra (första gången på några veckor tror jag). Ikväll ska jag med man kanske åka till Björx och se på Idol? (snälla) Resten av helgen är dock oplanerad förutom att vi firar 9 glada månader på söndag. Glad gubbe.

Nu ska jag leta något gott att äta medans jag ska se på gossipgirl.

Inga kommentarer: