3 oktober 2008

I am untouchable

Long time no see. Jag sitter och äter en chockladbit av mörkare sort medans Veronica pryder mina öron. Disken som var en stor klump i magen är bortdiskad så mina axlar lättade och min nöjdhet blev ännu större.

Veckan har varit bra med lite för få träningar pga. sjuk tränare osv. Jag slapp baka och sälja fika till öppet hus på magasinet också, vilket var riktigt flytigt för jag hade inte så mycket tid. Mina bakkreationer brukar inte smaka så bra heller om jag ska vara riktigt ärlig.


Idag är det i alla fall väldigt kallt ute (vad lame mening). Jag drog på mig leggins och bad om skjuts av Oskar i morse för jag kände att kylan skulle genomtränga så nådigt om jag hade tillåtit migsjälv att gå hela vägen från honom. På psykologin jobbade jag sedan stenhårt och även på matten var jag flitig tjej.

Nu ska jag snart kila in på stan med favoritLenorna och sedan ska jag hänga med...wait for it...bamBAM Oskar!

Vi hörs, jag måste försöka behärska mig med att uppdatera. HERRÅ (:

Inga kommentarer: