16 oktober 2008

Oh, go away

Moderna dansen (som äntligen blev av) var fruktansvärt bekväm måste jag säga. Svettades som en liten kalv eftersom två tredjedelar var på någon slags dansuppvisning. Nej, vi fyra fick inte vara med. Kind of.

Imorgon kanske (kanske alltså) jag får igen mitt psykologiprov, hoppas. Jag drömde här om kvällen att jag fick 'alla utom ett rätt' så vem vet, kanske drömmen går i uppfyllelse. Kanske.

Här i veckan fick jag förrseten 1) veta min finfina frånvaro av min mentor öga mot öga. Bortförklaringarna var ett faktum. 2) hundra papper om kurser jag ska välja till till övriga år av min fantastiska gymnasietid, dvs 3 år minus 2 månader. Låter lovande. Hur vet man då vad man ska välja? Eftersom jag bara har 200 istället för 300 p att välja har jag ingen fucking aning. Matte C och Engelska B? Engelska B och Samhälls B? Engelska B, Psykologi B och Svenska C? Det är FUCKING svårt. steg 1 blir att se hur det går med Matte B till våren. Save me lord.


Nu ska jag slappna av med min värk i ryggen. HEJochHÅ. Jag saknar er.

Inga kommentarer: