1 mars 2010

Pricktestsfail

Lena är ju ett utav de lite större liffana som går omkring och gör sådär, lägger upp bilder på hönor osv. Inte (!) okej, borde slapa henne lite.

Det var ju som sagt tänkt att jag skulle på det ack så omtalade pricktestet idag. Då jag laddade upp och verkligen åkte till vårdcentralen fick jag till min besvikelse veta att det var imorgon, damn. Åkte då hem för att färga håret. Har färgen i nu och insåg att det kanske inte var det bästa valet jag gjort genom tiderna med tanke på min så väldigt känsliga hy just nu. Hela min hals och mina öron blir typ överkörda gång på gång precis i detta nu, inte skönt.

Avslutar med en FET bild från i fredags, tigerboys ville ha en bild på kvällens snyggaste tjej respektive kille och vad gör man inte, klart vi ställde upp!

Inga kommentarer: