14 mars 2010

Make out

Gårdagen blev en succé, men vad hade jag förväntat mig egentligen! Förfesten hos Jullan D var bortom alla gränser, helt vild och crazy! Trevligt folk, trevliga drinkar och fin musik. Make out var också himla bra, vilket drag va! Trots de ibland lite sämre schlagerdängorna fanns det många fina gamla godingar som vi alla sjäng med till. Gick hem redan vid 02.00 dock, var himla trött och jag tror såhär i efterhand det beror på medicinen jag äter (men slutar äta imorgon, hallelujah moment där).

Idag har det blivit lite för mycket av de tråkiga plugget, och även en träning. Har fortfarande ont uti lill-ljumsken så jag vet inte hur det blir med morgondagens träning. Kanske att den ploppar till och jag får någon fin kronisk skada, och vem vill det lixom? Måste ändå hets(!!)plugga in 60 frågor om Barockens och Renässansens idé- och kulturhistoria så jag har ju lite att göra ja.


Inga kommentarer: