8 mars 2010

Fantastiska måndag

NU är det dags! Jag har försökt dra till med ett häftigt inlägg hela veckan men har ej funnit ord, så jag lät bli. Istället tar jag tag i detta denna härliga måndagkväll, första dagen tillbaks i skolan efter ett fint sportlov. Ingenting som är värt att nämnas har egentligen hänt under den senaste tiden. Har mest dansjobbat, umgåtts med nära och kära och pillat naveln (ew). Nu tar vi dock nya tag och lever det hårda skollivet i ytterligare några veckor.

Jag sitter för tillfället och väntar på min man Fernando. Under tiden planerar jag på att trycka en apelsin och må gott, japp. Sedan blir det troligtvis sängen dirr, sömnen ropar.

Veckan som kommer är en händelserik sådann. Jag ska på middagsdate med Johanna (som jag hunnit träffa under lovet också, fantastiskt), ta en välbehövd fika med Amanda to the Boman, kika på  NTIs (?) modevisning (you heard me) och till sist PARTA HELA NATTEN LÅNG PÅ MAKE OUT på lördag. Strålande vecka, inte sant?

Inga kommentarer: