15 mars 2010

Mycket att göra!

Vad mycket jag hade att göra helt plötsligt. Inte konstigt att jag har haft hur lite plugg som helst på senaste tiden. Helvete också, måste hitta någon bra studieteknik. Meeen kommer jag göra det, nej.

Veckan som kommer är inte alls särskillt speciell. Imorgon ska Hempis klippa mig, typ träna inför gesällen! Fantastiskt att äntligen få det gjort också, har räknat pengar så att jag ska kunna göra det ett tag nu. Ska även plugga som ett djur och leva mitt liv (vilket är inget).

På fredag är det ju också spelning på Lillan, Stolen deer och Hamngatan. Ska visst vara bra så självklart ställer jag upp och sponsrar Johanna med både en liten slant och ett finfint sällskap (det bästa).

Helvete vilket sammanhängade bloggishinlägg. Nu ska jag LÄSA bloggar hej

2 kommentarer:

Johanna sa...

tack babe! det kommer bli grymt på fredag. i can feel it!

Linnea sa...

då är vi två om att ha mycket att göra! meeen visst skulle vi ses på spelningen? jag är TAGGAD! :D