18 mars 2010

fredagens planer varsågoda

Snart fredag, bara några timmar kvar. Äntligen säger jag bara. Det har varit en lugn men ändå tung vecka, har varit oväntat trött varenda jävla dag. Därför blir det inget Cleo (gratis innan 24 med rosa kläder), inget Allstar och inte heller Kafelino. Mina planer är istället att (självklart) gå på spelningen imorgon, TJILLA med en påse godis och en man (min man). Kommer också måsta jobba lite, f1a vad jobbigt det känns men som sagt, pengar vill vi alla ha.

Innan morgondagens spelning planeras middag hos Julia tillsammans med ett gäng partybrudar (!!! nej, inget alkohol men fett med party ändå, vad annars). Jag tror bestäms jag står för salladen om det inte är så att alla tar med sig de vi själva vill smaska på. Tråkigt är ju bara den sanningen att Julia själv inte kommer kunna äta p.ga sin operation hon var med om här om dagen.

Ska nu räkna ned tills Fernando kommer, sedan ska vi toffla lite tjaaaaarrå!

Inga kommentarer: