18 december 2008

You you you are a womanizer

Efter 4 ½ h sömn i morse tog jag mig upp ganska pigg. Jag känner att jag kommer vara fruktansvärt trött ikväll men fy vad skönt. Klockan nio kanske jag lägger mig. Mums.

Sitter just och väntar in bussen faktiskt. En sisådär 30 minuter tills den går. Jag hade hunnit plugga lite men orkar jag? Nej. Analysen är redan påbörjad och cirkus halvklar och matematikboken är stängd för denna termin. Det vill säga att jag har naitonella prov i Matte A (igen) idag. Jag satsar på ett MV fucking G denna gång så om jag inte får det har jag gjort allt, allt allt i onödan. Håll era tummar fellows.

I morgon är det äntligen julavslutning med dansinriktningen och sedan tack och adjö äckelskola. Funderar om jag alls ska läsa NK A igen när skolan börjar igen. 1) Jag kommer ändå inte få mer än G 2) Jag får feta sovmornarna nästan varje dag om jag inte läser det 3) Dock inget mer fika med Lena på måndagar. Vilket dilemma jaglever i.

1 kommentar:

L sa...

Då måste du läsa NK A, du får ju inte bryta traditionen! :o