9 december 2008

It's already a big succes

Klockan är 16.10. Om en timma ska jag åka till den näst sista barnträningen för denna termin. Det känns fruktansvärt skönt att sedan få börja om på nytt med denna (och alla andra) träning. Göra ett nytt upplägg osv.

Imorse då jag var klarfixad började jag kolla då min buss gick för denna vackra dag. 09.39, en linje 10. Perfekt och lagom timing. När jag sedan satt på bussen kollade jag på klockan igen och blev lite fundersam. 09.45..Kom då på att jag började 11.15. Uuunderbart, jag hade kunnat sova en timma längre. Det kom jag på då. To late biatcchh.

Oskar var hemma från jobbet idag så jag ska dit och träffa honom direkt efter träningen. Det är en ovanlighet över dess like må jag säga. Men trevligt ska det bli att slippa sitta där ensam en timma innan han kommer.

Inga kommentarer: