15 december 2008

It's alright, It's okey

Ingen skola idag. Jag har ont i hela ansiktet så den enda lektion som jag hae (14.00) sjukanmälde mor mig på så jag kunde sitta och plugga hemma. Det har jag gjort, till en viss del. Dock förstår jag inte hur jag ska kunna skriva en analys på en text som jag inte vet vad jag ska analysera över. Till på fredag (y) Jag är alltid ute i så bra tid :)

Förutom panik över ovanstående har jag också hunnit baka. You heard it. Saffranskaka till fikaförsäljningen som startar om en timma och tretio minuter. Där ska alltså jag och Elinpelin sitta i två timmar och försöka inte smaka på någonting. Vi får väl se.

Jag har också börjat räkna lite på olika saker. Trevligt att jag fick hem en räkning på 1) skolkatalogen 2) Dansen (vilket jag ska vara snäll att hjälpa och betala för det är inte nådiga pengar vi pratar om) + att jag måste investera i en 20års present till Oskar nnom en snar framtid OCH vi firar 1 år nästa månad. Vem har tänkt att jag ska få råd med någon julrea det här året? VA?

Inga kommentarer: