12 december 2008

You take all my air

Oj, här sitter jag och är väldigt obloggad. Tisdags var senast så det var lixom dags att hälsa på igen. Egentligen har jag gjort mig i ordning för att åka till skolan redan nu. Det är nämligen luciatåg 8.30 men jag orkar verkligen inte ha 1 h hål innan jag börjar min första lektion sen. Hade jag börjat 8.15 hade det nog varit en annan sak. Istället ska jag läsa tidningen och ta det riktigt lungt. Mamma är hemma så det blir trevligt med lite sällskap :)

Ihelgen ska jag plugga för en gångs skull. Förhoppningsvis kommer jag ta tag i denna förbannade psykologianalys och göra den fett bra. Jag ska också träna hela söndag typ (y) occchhh även kanske vaka inatt. Det är ju faktiskt bara luciavaka en gång om året. Det känns som om förra året var igår. Tiden går fruktansvärt snabbt. Då var jag förövrigt på lucia movienight. Det blir inte i år.

Inga kommentarer: