30 december 2008

I can breathe your air

Haha, vad kul att jag har ett tomt album på pixbox som heter "vinter 0809" eller liknande. Jag går i väntans tider på att få lägga in bilder ijust detta album nämligen. Varje gång någonting värt att fota händer tänker jag "nu jävlar ska jag ta med kameran". Gör jag det? Nej. Synd, det blev ingen vinter för er från mig. Dock har vi nyår, Johanna&Julia18år + massa annat kvar innan vintern är slut. Vänta och se ni bara.

Nåja, idag har jag fyndat (eller?) på stan. Ett par jeansleggins från MQ och en svart lite fin långärmad från Gina tricot. Även ett nagellack, en mascara och ett glitterspray slank ner men det är ovärt att nämna. HEHE, det var trevligt att det gick några hundralappar och att jag har ångest nu.

Hejdå, jag ska tvätta

Inga kommentarer: