8 september 2008

You really don't wanna be me

Helgen som passerat har verkligen passerat snabbt. Jag ogillar att prata om vad som har hänt för flera dagar sedan egentligen men för att vara snabb har jag varit med Lena och Lena, kollat på en bil med Oskar, sovit enormt mycket och varit på Mamma Mia. Och VILKEN film det var alltså. En av de bästa på väldigt länge. Jag orkar inte berätta mer om mina känslor för den filmen eftersom ni alla redan vet om all (bra) crap om den så det är onödigt att gå igenom det igen.

Istället berättar jag att idag hade jag ett fett hål mitt på dagen pga. mitt spec.schema så då traskade jag ner till enp och pratade allvar med Ankan Karlsson och mina älskade flickebarn. AK sa att jag inte fick köpa datorn och det gjorde mig till ledsen cphäst. Då jag sedan satt i samhällsklassrummet och spanade ut över min forna klass blev jag övervägande igen. Vad ska jag gå? Det är jättejobbigt, jag lovar. Ni vill inte byta med mig.


Nu kilar jag, jag ska äta en vindruva.

Inga kommentarer: