18 september 2008

What makes you run away and hide?

Hösten börjar verkligen tränga sig på med gula löv och halsdukar. Snart kommer mössan på även den tid jag tar bussen på mornarna (förmiddagarna).

Igår fick jag veta att jag ska börja träna fyra dagar i veckan. Förstår någon hur slut jag kommer vara varenda torsdagkväll det här året? Dock är det sjukt värt det. Jag längtar till måndag då jag får börja min balettkarriär ^

En annan väldigt trevlig information är att jag och käraste Oskar firar 8 månader i morgon och ska då mysa hela dagen och kvällen. Sedan blir det troligtvis Ikea på lördag eftersom Oskar har fått en lägenhet han ska flytta in i om dryga veckan. Jag längtar, den ligger på Östermalm! Suck on that you allll.

Nu ska jag kila. Måste göra något vettigt. Typ.

Inga kommentarer: