4 september 2008

You need me, I know

Dans igår och dans i dag. Dans hela dagen, tralalalaaaa. Marikas jazz var supertrevlig förutom att jag var lite oskillad jämfört med alla eliter som vistas där men eftersom vi var 20 stycken (!) syntes jag förhoppningsvis inte allt för mycket. Charlottes street var ganska nice men jag saknar Lovisa. Tyvärr men ingenting slår Lovisa.
För att avsluta med lite dansprat ska jag kanske börja dansa i danspaketet istället, vilket innebär 4 träningar kvällstid. Modern, jazz och balett. Underbart, inte sant alla intresserade dansmänniskor?

Snart är det helg. Bara en lektion kvar imorgon och sen är jag fri. Då ska jag troligtvid vara med Lena J en sväng och sedan blir det nog Oskars house. På lördag ska jag följa med honom och hämta en bil och äta på NILLES. Spännande jag vet. Förhoppningsvis blir det lite kulturnatt också, vem vet : )

Nu ska jag se lite oth, sen äta kanske . Tjing tjo tja

Inga kommentarer: