3 september 2008

I'd like to thank you

Idag har jag två glädjespridande nyheter. Det ena gäller dock om jag ska gå kvar estet. (klurigt)

1. Jag fick se mitt nya, personliga schema hos syo;n. Jag läser 5 kurser, varav 2 har med dans att göra och 1 är idrott. Trevligt. En oskarp bild kommer nedan.

2. Jag börjar TRÄNA ikväll klockan 18.00. Förstår ni, träna? Det var längesen jag sa de orden och de faller så fint i min mun. Mums vad jag längtar. Jag måste nog äta en gröttallrik innan så jag kan hålla mig fiberrik (!) Men som vanligt kommer regnet med solen (eehhr, typ) och jag har en dålig nyhet angående denna träning också. Anna är sjuk! ANNA ÄR SJUK. Vad i hela helvetet, nu måste jag göra bort mig på jazzen ensam. Detta kan bli ett problem.

Hm, nu ska jag äta gröt och ringa mamma.

2 kommentarer:

L sa...

Åhejochhå vilket skönt schema :D

Anonym sa...

shiet, sjukt najz schema!! :)