24 september 2008

Why isn't this my day?

Jag fick semesterersättning för mitt jobb idag. Score! Plus att jag ska lämna tillbaks skorna (för kostig och tantig klack) och en tröja. Det klirrar rejält i kassan såhär års. Dock måste jag då köpa ett skrivbord och lämna pengar till Johanna. (Studiebidraget också. YES) Jag vill också köpa en inflyttningspresent åt Oskar. Vad kan jag köpa? En damsugare? tvättmedel? Vad roligt att öppna ett paket och upptäcka att det är tvättmedel där. Naaat.

Morgonen gick åt hela helvetet som det gör ibland och jag ber om ursäkt för alla er som var inblandade i den. Nu har den blivit lite bättre och ni vågar åter igen hälsa på mig.

Jag har 3 timmarsjazzen idag. Det ska bli riktigt roligt måste jag medge. Jag längtar faktiskt så det knakar. Jag gillar jazzen, trots att jag är lite sådär halvdan på den. HEHE

OCH till sist så har jag blivit inskriven i en psykologikurs NU. Efter typ 4 veckors arbete. "Gå dit och fråga vad du har missat. Säg som det är så kommer du säkert hinna läsa ikapp dig" Jo, det tror jag också. Bara 4 veckors arbete efter, det är inte så mycket. Ändå.

Nu ska jag, egentligen, hänga tvätt fast jag kanske äter före. Tjobaa

1 kommentar:

L sa...

you're gonna like psykologin ;)