8 juni 2008

We have four minutes

Det är coolt att jag har blivit världens mest uppdaterande bloggerska. Nat. Dock har jag mina anledningar, typ som Oskar och. Annat. Nu när sommaren börjar ta sig på riktigt är jag ute och roar mig med annat så det kan ske färre uppdateringar här på bloggen men jag lovar att göra migg bästa.

I morgon börjar jag dessutom jobba. 09.00-22.00 i två veckor. Tidigare i vår tyckte jag det var ett ganska lugnt schema men nu börjar jag inse att jag inte kommer ha något såkallat liv under dessa två veckor. Brukar man inte ha ett liv?

Nu är jag med Lena J, hon är söt. Vi pratar sen, jag har blivit inspirerad av Emelie till ett inlägg som jag kanske vågar publicera senare. Vi får se.

Ha det jättebra i Turkiet Johanna med man. Grattis, du har fyllt 18 (mannen alltså).

Inga kommentarer: