13 juni 2008

I tell you that I really miss you

Och förlåt alla mina vänner för att jag inte har hört av mig. Jag är bara så himla trött. Jag är långt ifrån en människa just nu.

Igår paddlade vi kajak på jobbet. Det var ganska rofullt men lite vingligt. Hade det varit helt vindstilla hade det varit mysigt. Idag skedde träning på Helex med självaste Jim Enbom. Bodypump och powercoer. Ingen mer kommentar.

Fast det är lördag imorgon jobbar jag. 09.00-20.00. Jag vet att ni gillar tanken av att jag ska få slita som ett djur. Tyck synd om mig någon, snälla. Dock är jag ledig en hel dag (söndag) efter detta hårda pass. Den dagen ska jag spendera med min man Oskar och vi ska nog mysa och pysa. Jag funderar starkt på att föreslå "sova hela dagen" men jag vet inte om han kommer gilla idéen.

Johanna kommer typ hem imorgon också. Jag måste ringa henne ang. en båttur!

Sjukt risigt inlägg förövrigt men jag orkar inte med att vara seriös osv idag.

Inga kommentarer: