25 juni 2008

The return of Amanda

Jag är tillbaks! Efter 5 dagar i Stockholm är jag hemma igen. Jag vet att ni har saknat mig och vet ni? Jag har saknat er också. Naaaat :) Jag och min älskade har haft supermysigt med Gröna lund, midsommar i Tungelsta, Hard rock café, Vasamuseéum, äta ute varje dag, stan och mys på lyxigt hotell. Dock var det hur många vägar och svängar och kruvor som helst när vi körde bil. För er som inte vet om det (dvs. ingen) så är Stockholm stort. Tacka vet jag kartor. Centrumkartan och gps;en in my heart. Annars finns det en stor chans att jag hade varit i en skogsdunge, vilsen någonstans.

Hursomhelst, det finns vissa saker jag måste upplysa er om.

  1. Jag sov endast 1 timma uder båda resorna. Då måste ni veta att vi bilade och det tog 11 timmar, enkel väg.
  2. Jag har åkt alla karuseller på gröna lund. Där ibland fritt fall och kanonen (uppskjutet).
  3. Jag har varit på Stureplan och sett allt detdär coola som jag vet att ni avundas mig över
  4. Jag shoppade ingenting under 7 timmar på stan.
  5. Jag har för första gången i mitt liv bott på hotell.

Mer om resan kommer under de närmsta dagarna. Bilder kommer också, jag måste kila in i duschen för Oskar är less. Sedan ska jag fortsätta vara förkyld och andra sjukdomar som har nått mig. Tajoooo.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har faktiskt saknat dig lite måste jag erkänna. vi har ju så gott som bott ihop 10 dagar i sträck! Hoppas du har haft det bra anyhoow, det låter så ;)

Anonym sa...

amanda! vi måste ses och jag måste få min jacka ;)