25 maj 2011

Jag har spenderat två veckor på andra orter (nästan), därav dålig uppdatering, sorri fans!!!  Är tillbaks på heltid från och med idag, och med kamera så snart jag finner min kameraladdare. Var fan är den?

Det senaste är väl att jag har student- och baloutfitsen klara  och är nu redo att ta studenten. Idag får jag min första lön från Dressmann och slutbetygen sätts på måndagkväll. Snart är jag fri att göra vad fan jag vill. Jag vill flytta, börja plugga. Eller bara jobba. Jag vill resa och uppleva saker. Platser. Göra saker, coola saker. Som typ dyka och hoppa fallskärm och surfa och se exotiska djur.

Men först vill jag bara ta studenten och fylla 20.
Juste, jag köpte ett par wrangler och röda träskor igår, ska mobilfota, måste ba ta mig hem från Ferran. På återseende!!

Inga kommentarer: