16 maj 2011

Dansen är över på estetiska programmet, kulturgymnasiet. Jag tillsammans med min kull var den sista gruppen på "det gamla gymnasiet" och vi avslutade på topp. Jag kan inte vara mer glad och lugn i själen. Nu är det bara resten kvar = endel. Mest skriftliga uppgifter som jag bara måste ta mig i kragen och göra, så jävla svårt är det inte. Jag är bara less och trött. Och oinspirerad. Men det ska gå.

Idag skola jag ej dansa särskilt mycket p.ga. hälen och den konstiga förkylningen som varken slår ut eller ger upp. Imorgon taggar jag jobb och snart öppnar Carlings i gamla Din Sko - lokalen, det blir så fett jävla nice. Något nytt efter 13 år.  Nu väntar jag bara på lägenhet och körkort.

En bild från dansföreställningen bjuds på nu, från kuriren. Sjukt dålig pixling men whatafakk.

Inga kommentarer: