21 april 2009

Tisdag

600:e inlägget. Grattis. Till mig alltså, inte dig.

Jag sitter i ballerinakläder, med tåspettsskor och hela kalaset. Jag ska bli fotograferad av Lena imorgon till en uppgift on har så jag har fått låna kläder och skor av dansmagasinet och Elin. Känner mig riktigt vacker, förutom ett par lite väl bleka, och lite lätt överfettliga ben. Skorna är sjukt fina när man står på tå. Bilder kommer imorgon.

Nu är förövrigt Lena och Lena på väg hit! Hade ingen träning idag med måtjejerna p.ga. mina vader/benhinnor. Igårkväll-och natt har det brännts sönder tror jag. Känner fortfarande av oc h har ingen aning om vad det var. Är rädd att det är någon slags överansträngning vilket inte är tillåtet. Inte just nu. Så jag vilade. DÄRFÖR ska de komma, och det ska bli nästan roligare!

Inga kommentarer: