20 april 2009

Söndag

Kul att min mamma tvingade i mig mackor oc thé då jag kom hem från en hård träning. Jag tänkte att nej, mitt nya efter-påsken-liv med inget godis och bara morötter (?) skulle börja. Så blev det inte. Tre mackor senare var jag mätt och är fortfarande. Åh, dumma mamma. Fast det var gott. Det var i och för sig morotsbröd..

Pluggandet kommer ej bli klart idag inser jag nu. Kan ändå inte skriva ut det tills imorgon så jag måste dampa färdigt det då istället. Helena, kära Helena, kommer inte bli glad häst på mig eftersom jag alltid är sen med inlämningar. Konstigt, egentligen.

30 dagar kvar av skolan för mig. Är det inte helt fruktansvärt underbart? Har ännu bara sökt ett sommarjobb men ska lämna in mitt omtalade cv på typ max och mcdonalds? Sedan, efter sommaren, börjar allvaret. Då ES1B;are, blir jag en av er. Hur känns det?

1 kommentar:

Ellen sa...

Jag längtar som en tok!