8 april 2009

Onsdag

Jag sitter och väntar på att maten ska bli klar. Hemmagjorda klyftpotatisar och köttfärsbiffar. Mums, nästan så att det blev lyxigt. Käre bror ska komma på middagsbesök och då ska jag även få skjuts till träningen. Skönt att slippa åka buss, det är jobbigt att gå ditt hållplatsen (!)

Jag blir hemskt sugen på vår och sommar då jag tänker på allt som ska hända och värmen som är på väg. Började tänka lite tidigare i veckan. Jag kommer slippa röra mig många meter då jag bosätter mig vid Floras kulle. Dagobert 50 m. bort, nya konsum 10 m. bort, Hemmakväll 10 m. bort, nya systembolaget 100 m. (där jag handlar hela tiden..) bort, centrum 200 m. bort, busstationen 20 m. bort, Floras kulle 2 m. bort. Ni förstår.
Är också sjukt Stockholmsugen, ballerinaskorsugen, vårshowssugen, sommarlovssugen, festivalsugen osv. Med detta vill jag säga att jag är lesslessless på vintern. Jag rent utav ogillar den. Väldigt mycket också.

1 kommentar:

Linnea sa...

nära till busstationen = nära till antnäs-bussarna = supermeganicebra :D