26 februari 2009

Torsdag

Vi köpte en soffa igår, på vår biltur alltså. Den kommer passa in bra in the new home.

Jag har praktiskt taget sportlov denna vecka också. Har inte haft en enda lektion förutom friluftsdagen. Detta beror på temaveckan vi hade och att resten av klassen tydligen hade samhälsl på dessa timmar. Så, jag blev ledig. Men vad gör man då när ingen annan är ledig? Juuuste, tål att tänkas på.

Tråningarna igår gick förvånansvärt bra faktiskt. Jag tror att promenaden på isen var en bra uppvärmning inför kvällen. Dock har jag blåmärken på knäna och en öm nacke. Åhnej.

I helgen ska vi äntligen (!) åka till Halsön och bara mysa på. Åka lite skoter om vädret är med på det, titta på en film, kanske spa:a lite och så vidare. Jag vet att ni är avundsjuka.

Nu ska jag tjillidilla med lipstick jungle.

Inga kommentarer: