2 februari 2009

Måndag

Det blev- och kommer från och med nu alltid att bli en lång helg. Är ledig på fredagar så min frid startar redan på torsdageftermiddagarna. Känns väldigt riskabelt med tanke på att jag kommer tjocka redan på torsdagkväll då.

Helgen har flugit förbi, jag har varit med Lena på en myskväll, sedan en härlig dag med samma Lena morgonen därpå, en filmkväll med Lena,Lena, Johan och Oskar och sedan en romantisk middag på restaurang med the man himself. Har också hunnit äta en semla, två godispåsar och ostbågar. Perfekt. Nu vankas hårda träningspass med start denna morgon.

Just nu, äter jag pasta med kyckling. Är ensam hemma och kände mig kreativ. Kycklingen är dock kall (obs inte ofärdig) men det gör ingenting, den värms så fint av pastan som är nykokt. Det tog drygt 10 minuter att laga rätten och jag förstår inte hur jag ska orka göra detta varje dag då jag flyttar hemifrån.

1 kommentar:

Anonym sa...

Seriöst, den där filmkvällsidén vi pratade om igår tycker jag minsann att vi borde utföra! :D