4 februari 2009

Onsdag

Ingen uppdatering igår p.ga. stressig dag. Jag gick i skolan till 16.00, åkte hem, tokåt och tog bussen 17.30 till barndansen. Dansade med dem och åkte hem till en dansfilm. Ja, filmen var viktigare än bloggen. Förlåt mig.

På lördag är det 100-års jubileum för Lärkan så jag + några till skall (efter mycket tjat av vår lärare) dansa två streetdanser. Hahaha, det kommer vara fruktansvärt slamsigt med tanke på att vi koreograferade ihop dem under veckan som varit. Underbart. Kom inte och kolla.

Nu måste jag plugga, igen. Okej, varje gång jag sagt att jag ska plugga denna vecka har det inte blivit så jag har alltså inte så mycket att göra. 3 frågor ang. Balett. Shit.

1 kommentar:

Johanna sa...

Ja, gärna fika snart. Haha, det enda gångerna vi träffas. Kanske filmkväll eller något annat också? :) om inte damen har för fullt upp?