12 februari 2009

Torsdag

Jag var idag tvungen att åka till Oskar för att ställa in en smörgåstårta som han självklart hade glömt ståendes på toaletten (?) när han åkte till jobbet. När jag väl var hos honom, helt ensam, tog jag tillfället i akt och började leta någonting gott, väldigt gott, att äta. Det enda jag hittade som var någorlunda gott var korvbröd. Frysta. Oskar har ingen mikro. Allt slutade med att jag rostade några bröd liggandes på rosten för att tina upp dem. Kreativt. Jag ska nog be mamma köpa korv med bröd till imorgon.

Jag är ledig imorgon men tydligen har 3orna ställt upp en kondompjäs (ja det var så de sa) klockan 10.00 som är obligatorisk. Jag tror dock ändå inte att jag ska gå.

Trevligt att mitt internet hemma har lagt av förresten.

Ikväll ska jag se Knutby - vägen hem.

Inga kommentarer: