30 augusti 2008

The wild and the crazy ones

Igår var jag med Lenax2 och vi somnade 00.00. Det blev med andra ord en kort kväll, dock med mycket att göra. Vi käkade tacos, åt godis och snackade/busade hela kvällen. Det var precis som allting var förut förutom att vi inte var uppe halva natten och sov halva morgonen. Istället vaknade jag och Lena B 09.00 av av vi stirrade på varandra. Lenispenis J sov som en stock med täcket över huvudet.

Igår efter skolan åkte jag först på stan med Lena B och inhandlade 3 ämnesbäcker och ett par jazzbyxor i mycket fin kvalité för halva reapriset. Det ni! (På måndag får jag skåda mina jazzskor också). Lena inkasserade ett halsband och underkläder. Vi blev deliscious.


Nu ska jag lägga mig i Lenas säng igen och vänta på Oskar medans jag kliar mig på halsen. Den kliar av någon anledning.

Inga kommentarer: