14 augusti 2008

Tell me, when did you wash your face?

Snart har jag och Oskar varit tillsammans i 7 månader. Tiden går overkligt snabbt, på riktigt. Det är verkligen så att man är 100 år snart. Bara 83 år kvar. Jag får lite smått ångest. Dock kommer man ha varit med om en hel jävla massa då man sitter i gungstolen vid en sån hög ålder.

Hur som hundra helst, jag var med Linnea igår. Även om det var en superkort visit var den mycket trevlig och väldigt pratsam. Det var längesen sist. Skolavslutningen om jag inte minns fel. Efter att jag hade varit med Linnea åkte jag till Lena i Måttsund och sov på hennes sköna bäddsoffa. Det var också dundernice. Vi såg film och pratade på likt hästar, vilket inte är en ovanlighet. I morse vaknade jag kring 10-snåret så ikväll/natt kommer jag vara aningens trött tror jag.

Detta måste ha varit det mest onödiga inlägg jag har tillverkat på väldigt många veckor.

Inga kommentarer: