19 augusti 2008

I am the first one you've ever hurt like that

Det regnar för fullt idag, precis som igår. Just nu vet jag inte om det är något så kallat uppehåll men det regnar i alla fall. Jag måste kolla vädret för helgen, väldigt snart. Jag vill inte att det ska regna min sista helg i frihet. Sen får det regna hur mycket det vill, då jag går skola. Det bryr jag mig inte om, då kan inte jag glädjas åt det på samma sätt.

Idag står klippning på schemat. Klockan 18.00 ska jag infinna mig hos min frisör och cutta av allt långt, överflödigt hår som bara hänger och slänger och ser fult ut. Jag tror ni förstår min känsla. Sedan måste jag inkassera hårfärg och färga sönder mitt hår en gång till. Mina pengar börjar verkligen ta slut, tur att lönen kommer på måndag.

Nu, kila.

Inga kommentarer: