26 augusti 2008

Make it double

Andra skoldagen på estetiska. Det känns konstigt att vara 1a igen men samtidigt har jag ju aldrig varit någonting annat tidigare heller så vi får se. Jag har fetångest inför vad jag ska välja i nästa vecka. Entreprenör? Estet? En blandning?

Något annat jag också har ångest över är barndansen som startar på tisdag klockan 19.00. Jag har inte gjort klart något program osv. så jag är ganska körd. Om jag inte fixar detta typ nu.

Kanske senare, nu vill jag se Top model.

1 kommentar:

Anonym sa...

Snälla, rara, söta människa välj entreprenör! Du är en entreprenör men en enormt duktig dansare (har jag hört på omvägar) på fritiden. Keep going like that! Du ska ta studenten med mig och oss på ENP våren 2010 inte ett år senare. Är det förstått? Uäk, jag kommer sakna dig.