30 juli 2008

Tell me how is this possible?

Tiden går fort då man har roligt. Detta betyder att tiden går långsamt eftersom mitt jobb är extremt långtråkigt. Jag har nu 5 dagar kvar eftersom jag är ledig 2 av de resterande 7 som faktiskt är kvar. Vi får fortfarande mest röja sly, plocka skräp och panta burkar. Det är ju nice, inteeee.

Imorgon dock, åker jag till efterlängtade Köpenhamn efter jobbet har slutat. Då blir det till att åka hem, duscha och fixa mig och sedan direkt till flygplatsen igen för att, för första gången i hela mitt liv, flyga flygplan. Idag var jag in i ett men det räknas inte ens nästan. Damn Amanda, du är så cool.

Nu måste jag sova, jag ska vara sömnlös natten mellan torsdag och fredag när vi är på arlanda och väntar på flygplan nummer 2.

GODNATT.

1 kommentar:

Anonym sa...

och när du kommer hem från k-hamn är det LINNEA-TIME! :D