1 juli 2008

I'm in love with a boy who tells me he doesn't need me

Efter 3 avsnitt av OTH känner jag mig ganska mätt. Eller egentligen inte men säsongen tog slut och det finns inga fler avsnitt att se så vad skulle jag göra annars än stänga av och hoppas på att en ny säsong snart kommer.

Ännu en kväll i min ensamhet. Denna gång blir det även en hel natt utan någon människa i min närhet. Det kommer bli intressant att se hur mycket jag kommer ha att göra resterande timmar som är kvar av denna underbara dag. Jag måste dock ta mig en cykeltur till preem och köpa diverse utrustning för morgondagens tur till Klubbviken. Ohyes, you heard me. Jag, Sara och Emelie ska dit och mysa med pastasallad och strålande sol. Tråkigt nog kommer jag verkligen vara the big very white mama. (med detta menar jag att jag är väldigt blek...)

Inga kommentarer: